MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 22, 2015

Debaran 16 March 2015

Assalamualaikum W.B.T

Oh bizi nye sejakII dari preggy dah sarat sampai la jadi Ummi kpd permata hati aku...Tapi sebelum tu aku nak cite ape la yg debaran sangat tu...

Ok!date tu adalah date aku kena appoinment dgn klinik pakar disebabkan due aku 17 March.

Dipendekkan cite..Doc scan baby..n inform yg baby besar...around 4 - 4.2kg...mmg terkejut la citenye...nak kate aku ada kencing manis...2kali minum air gula yg org suke sangat tu..result ok...nak kate aku byk makan..hiding je yg kembang lebihII...haih!ntah la kome...

So,aku n husband decide nak czer demi keselamatan baby & aku....sebab kalau aku deliver normal,risiko baby nak sangkut tu tinggi...bile baby tersangkut boleh la jadi yg oksigen tak smpai kat baby or baby akan lumpuh kalau tersangkut kat bahu sebab dah rosakkan saraf baby...

Aku kena transfer ke HTAR Klang disebabkan aku demam & batuk...Kena czer kat sane!!yeah! Jauh sangat.....Pengalaman la jugak naik ambulans..rasa macam menteriII gitu nyah..semua bagi laluan...aku kat dlm tu sempat berwhatapp update berita  terkini...

Okey!!sakit jugak cucuk jarum ni.Trauma!!

Ok done!!
Next entry 17 March pulok...
Tunggu sat haaa...☺️☺️☺️

No comments:

Post a Comment