MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 16, 2014

Semakin Semakin Semakin

Assalamualaikum w.b.t..
Semakin perut membesar semakin tu la aku tersangat malas nk menaipII ni...
Tapi bukan sejak perut besar je...sebelumII ni mmg aku malas nak menaipII...Tapi nk say thanks kat korang yang sudi baca blog besawangII aku ni..."Tenkiuuuuuu"

TibaII harini aku terlebih rajin...Ini disebabkan bos aku pegi outstation..dalam masa yang sama aku tak dapat byk Purchase Request dari production....so..manyyyakkkk syokkk wooo!!!

Harini 16 Oct 2014 kandungan aku dah 18weeks2days..wow nak masuk Trimester kedua...Semakin n semakin ramai jugak la yang share pengalaman bersalin....makk aiii seram aku la...Tapi emak bagi semangat kat aku...lain orang..lain la rasa sakitnya....Aamiin...Semoga dipermudahkan semuanya...

Gambar ni time sehari before raya haji.. 16w3d..semakin membulat..bukan aku sowang...orang sebelah tu pon ikot membulat jugeee...Time ni mengidam nk shopping..haha..pelikII saja yang diteringinkan...

Banyak masa lagi n banyak lagi yang teringin ni..maaf la Tuan...harap bersabar melayan karenah wife mu ni...Sekarang apa yang bermain dlm minda adalah......Vacation!!!!Semua dlm perancangan....InsyaAllah...

Ni diaaaa.....pipi terlebihII....ohhhh tidak!!!tapi takpe...ini semua kerana anak Umi tengah membesar!!

Ramai yang tanya boy or girl...tapi biarla menjadi tanda tanya...biar la anak Umi kelua sihat walafiat..Jantina letak nombor 2...

"Muka ni naik jerawat,laki kot na.."
"Perempuan yang kt dlm ni...Mama dia cantik je..sempat nk makeup"

Boy or girl??
Tunggguuuuu!!!

Ok bye!!

No comments:

Post a Comment