MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

Drama Korea::Personal Taste....

Assalamualaikum...
kawan kawan saya sangat sangat excited nk tulis entry ni....
perasan sedih, happy..dan yang paling penting....BAHAGIA...

saya salah sorang penggemar drama korea...tapi tak adelah macam kawan saya nih...
dy sangat sangat obses dengan korea....
maybe saya akan jd obses macam dy bile saya betul betul free oke..

ni dy...sangat kacak!!!

drama korea yang saya baru abis tengok ni....tajuk nya Personal Taste...
hero nya??sudah tentu la yang kacak lagi bergaya Lee Min Ho..haaa!!
kenal x??dy pnh berlakun dalam drama BOF...
dalam drama ni..dy pegang watak sebagai Jeon Jin Ho...kacak kn??

cumel kn??

sekarang ni heroin pulak....
gurl ni mula mula tengok sikit selekeh la....
tp....lama lama.....baru saya sedar yang dy seorang yang sangat sangat cute miutttt!!!
gurl tuh ialah..Sohn Ye-jin...dan dalam drama ni dy sebagai Gae In..
sumel sangat taw...

mula mula tengok tajuk cite nih macam cite pasal makanan...
tapi..rupanya...memang bukan..hahha...
nk taw ke??ala......kamu semua try la tanye kawan kawan yang obses dengan korea..
confirm ada..dun wori be happy...



oke la...saya sangat sangat hepi sekarang nih....
akhirnya saya dapat gak abiskan layan drama ni....

oke daaa.....:)))))



1 comment: