MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 16, 2014

Anugerah Terindah

Assalamualaikum W.B.T
Tak sabar nak cerita kat komeII semua harini hari paliiing membahagiakan aku n Tuan..Tapi sebelum tu aku cerita lain dulu..

07/07/14-Masa ni aku sesaje je nak buat UPT ni..TupII double line pulak..Terkezut mak oiii...Aku terus la bertanya pada ahliII pakar merangkap kakakII yang berpengalaman pregnant..MerekaII cakap la yang aku ni +ve pregnant..Alhamdulillah..Syukur Ya Allah..Aku terus menerus la habaq kat Tuan..Tuan apa lagi..happy sangatII...Tapi...disebabkan kabur....


11/7/14-Aku buat UPT lagi sebab alaII tak confident..dan haritu gak aku ajak la Tuan pegi scan..walaupun masa mmg awal lagi nak scan..disebabkan last period aku pon bulan 4..so aku tak taw berapa weeks dah aku pregnant.Bila scan mmg tak nampak ape pon..n doktor kata ada 2 kemungkinan..1) masih awal lagi 2) tak pregnant..Fuhhh!! moral down gile masa tu..Tapi Tuan ada bagi semangat kat aku..Terima kasih sayang!!


16/8/14-Aku buat UPT lagi..jangan menyampah sangat ye kawanII.hahaha..Tapi kali ni pekat sikit..Harini aku tekad nak pegi Klinik Pakar Wanita Dr Norida nak buat scan..Pot pet pot pet aku cita dari A sampai Z kat doktor tu..n doktor kata buat scan..Aku excited terus menuju ke katil yang disediakan..Doktor start scan....



Nampak tak..Dah 9weeks..Ya Allah..tak dapat gambarkan perasaan aku ngn Tuan masa tu..Doktor bagi dengar degupan jantung baby..Ya Allah sebaknya..Pastu yang buat aku terkejut..Baby gerakII aktif sangat..Baby macam tau je yang Ummi ngn Abi tengah tengok baby..Membesar dengan sihat ye sayang..Ummi ngn Abi sayang awak sangatII.. 

KawanII doakan baby sihat ye..
Terima Kasih!
Byeee...


No comments:

Post a Comment