MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 12, 2014

"Throw Back" Reception Day 020314~ Part II (Outdoor Section)


 Okey nak bagi salam jugak!!
Assalamualaikum W.B.T.
Jom sambung Part II..Tapi kali ini aku nak cerita masa "Sesi Luar Pintu" yang bertempat di Putrajaya.Korang mesti dah boring kan...asal kawen je nk outdoor kat Putrajaya. Aku sebenarnya ikut je..ManaII pon okey..Ini semua idea Abg Wan merangkap Abg Photographer aku..

Jom kita start enjin masingII...

Tapi sebelum tu aku nak belanja la gambar time sesi romantik sikit..hahah.





Jommm kita ke sesi "Luar Pintu" pulak..
"Kesayangan" setia menemani aku..
Walaupun ada 2 orang "Mak Buyung"
Larat jugak merekaII ni....hahaha..Thanks A lots Kesayangan...Sayang Semua!!

Bermula di Jambatan utama kat Putrajaya.Nampak kan PICC kat belakang tu..







"Kesayangan" Interprame jugak!!



Happy!!Happy!!Happy!!
Penat la pengantin layan korangII ni...

Okey kawanII tamat sudah cerita perkahwinan aku dengan Tuan.
Sebenarnya ada lagi untuk "Majlis Bertandang"..
Tapi nantiII la aku cerita ye....

Bubye!!

No comments:

Post a Comment