MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 10, 2014

"Throw Back" Reception Day 020314 ~Part I

Assalamualaikum W.B.T.
Kembali lagi kita di blog yang sama, masih bersawang & sentiasa bersawang..
Entry lepas cerita tentang "Nikah",
entry kali ini aku nak share tentang "Hari Persandingan"
Woww!!bunyi macam retiss gituu..
Masa ini dah tak ada rasa jantung nak tercabut ke, nak jatuh ke..semua sudah selesai.Fuhhh legaaa...
Ni kamar tidur ku...Romantik konon..hahaha

 GengII "Sinoman" a.k.a Rewang. Adik beradik, sepupu sepapat, jiran tetangga...Terima kasih semua!!Jasa kalian akan ku kenang..cehhh..tak payah nak sebak sangat laa.



Aku sedang di "rias"..Mak Andam yang sangat sporting!!Thanks Kak Ema, Cantik sangat!!!
 Aku Siap kat rumah, Tuan bersiap kat Masjid, masjid depan rumah aku je. Tu kat sebelah Tuan Kawan Sekelas aku merangkap pengapit kepada Tuan.

Ini antara rombongan dari pihak Tuan..Masing mata menyilau.Maklumlah, panas bukan main time ni...

Aku bersanding tepat pukul 12.30tengahari. Korang bayangkan matahari tengah naik dengan megahnya,aku & Tuan disambut dengan paluan "Kompang" yang mendayuII sangat.


 
 
 Kami disatukan..ecececehh...


  Eh, Tuan jelingII kita la..hahah

 Makan BeradapII la kita...Kak Vina & Family.Thanks akak!

Boss aku pon datang laa..Thanks Boss!!
Mr Edwin & Family

Antara yang datang...


 
 Cousin yang sempat ambil gambaar dengan pengantin.

 KawanII Sekolah Menengah....






 KawanII Kolej..


"Kesayangan" Saya!!




Lovely Nephew..
Our Big Boss!!Mummy Love you!!

SiblingII aku.Abaikan c Kecil berbaju biru..hahah

Keluarga Besar aku..Happy Family..


Sambung Part II nanti ye...
Bubyeee!!


1 comment:

  1. Unable to utilize Binance on new device
    Are unable to use Binance on your new device due to verification problem? Are you being daunted by the fact that you might be unable to back up your previous data? Are you worried that all your previous data will disappear? If yes then dial Binance support number to find proper solution to this problem. The elite professionals at Binance give solutions in a very short time so that you can be back on track to trade smoothly again.

    More Info:- https://www.cryptophonesupport.com/exchange/binance/

    ReplyDelete