MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 7, 2014

"Throw Back" Solemnization Day

Assalamualaikum W.B.T
Sawang dah start banyak, so baru aku terhegehII nak mengarut dalam ni. Okey lets start!!
1 March 2014-MulaII tarikh ni tak adalah bagi apaII maksud kat aku.But untuk tahun 2014 & seterusnya tarikh ni akan menjadi tarikh yang paling aku ingat.Tarikh dimana aku & Tuan di ijabkabulkan.Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar.Amin Amin Amin.. nah belanja sikit.


haa...tengok muka aku kononII tak sabar nak jadi isteri orang...padahal jantung macam nak jatuh.



aku & Tuan masingII jantung nak smpai lantai dah...berdebo xhengat.



Muka nebes sangat.Tak tentu arah.Rasa nak bersila dah time tu.Kaki kebas bukan main.



 Aamiin aamiin...sah bergelar isteri kepada Tuan Muhammad Ashrof...Alhamdulillah.

 Tuan pakaikan gelang tangan pon aku masih nak membebel lagi.Sorry sayang,wife awak mmg tak boleh berhenti cakap.

 Tuuuuu dia..Ibu Mertuaku..Love U!!

 Lovely Mummy...I Love You Sooo Muchh!!!

Antara kawanII aku yang datang..Thanks datang sayang2 semua...

 Kak Dijah & Peneman setia beliau..Kak Dieyla

Kesayangan saya!!!! Kurang seorang :(

KakakII, Ipar Duai & anakII menakan aku.


  CehII.."Sebenarnya Aku Isteri Dia"
nak jugak..kaki drama.. puuihhhh!!



Make Up By:Pesona Pengantin D'Ella
Photo superb by :  Putih Merah Photography


No comments:

Post a Comment