MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 19, 2013

Alhamdulillah

Assalamualaikum W.B.T

Wow!lame sgt ni tak bermonolog...cewahhh!!sejak dua menjak ni memang ayat macam sasterawan pulok..
TibaII nak kembali aktif menulis blog..Eley..anganII taik ayam betol..sekejap je ni...
InsyaAllah tak kot...Kalau aku ada masa aku taipII la...

Berbalik pada entry di atas..Ape maksod disebalik perkataan itu??
Adakah Ia menjadi tanda tanya??Mungkin takk...Sebab sudah ramai yang tahu!!Betol ke tak?Kalau betol cepaaatttt korang angkat tangan..Yeahh!!!

Alhamdulillah sekali lagi...Aku sudah berubah "Status".Bukan status di FB atau dimanaII laman sosial yang femes buat masa sekarang..Tapi "Status" dari Aku "Gepren" kepada Muhammad Ashrof yang lebih dikenali "Acop" oleh temanII yang mengenali beliau kepada "Tunang"  beliau..Ececececehhhhh!!

Berkat kesabaran aku & beliau selama "4tahun 6bulan" menjalin cinta..Puiihhh!!!geliii I....
Akhirnya..Niat beliau untuk merisik & meminang aku berjalan dengan lancar....Amin....
Syukur ke hadrat Ilahi....


p/s : Nebes giler time ni...Inilah my future mother in-law....

To be continue.........Byee....

No comments:

Post a Comment