MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 8, 2012

Mira Mia Syuhada

Assalamualaikum...
Waaa sedar tak sedar sudah 20hari kita menyambut Bulan Ramadhan...lagi berapa hari je lagi..

Berbalik certa yang asal...Entry kali ni aku nak cerita pasai kehadiran orang baru kat family aku....Dia nih anak buah aku yang ke-20...Korang bayangkan meriah ke tak family aku nih bila semua berkumpul??mane tak nye...aku lagi sanggop lepak dalam bilik sebab terlalu ramai & dengan kedegilan masing masing..Buat aku tak tahan....hohohoho..

MIRA MIA SYUHADA..lahir 9 July 2012 selepas 6hari pemergian bapa kesayangan....Bak kata orang...Sorang pegi,Sorang Datang...tak sempat Mia nak jumpa atok..:(

Aku la orang paling excited bile dapat taw kakak aku dah bersalin...Balik keje terus pegi hospital...Sampai je aku tgk kakak aku lemah lagi....kecian dia...

Lepas je kuar ospital..kakak aku berpantang kat rumah emak(rumah aku la)...Seronok sebab ramai orang kat rumah...

Oke ni gambar MIA...tengok yee....






No comments:

Post a Comment