MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 7, 2012

ROADBLOCK

Hari ni dalam sejarah buat pertama kalinya aku ditahan dengn Cik polis.Dengan lagak gaya seorang tomboi profesional...suruh aku berenti tepi......Dalam hati tertanya tanya....apa salah aku ye...?sampai Cik Polis tuh tahan aku.....Dengan tak bagi salam...Lantas......

Cik Polis : Bagi IC dengan lesen..

aku sememangnya sudah stanby semua tu....bagi la benda berharga tu....

Cik Polis : Balik keje ye...?
 Aku       : Aah...
Cik Polis : Keje mane..?
Aku        : Megasteel.....
Cik Polis : Tak pakai seatbelt kn?

Aku dengan muka bengang tunjuk laa yang aku tengah pakai benda nih..

Aku : Nih kan saya tengah pakai.......

Lantas Polis tuh tanya la spy2 yang menyorok belakang jambatan....

Cik Polis : awak turun kete....tengok lampu brek hidup tak...

Aku buat laaa pe yang dia suruh tuh..Yang aku pelik sgt tuh.....lampu brek aku semua hidup....
Muka polis tuh dah maluu sikit aku tengok......
Last2 dia tak pecaya...dia tgk sendiri..Dia suruh aku pulak yang tekan brek...
Dengan muke tersangat malu sambil cover buat muke hensem la kononnya..

Cik Polis : Pakcik belakang saja je tuh nak tahan awk....
Aku        : Hmmmmm..........Terima kasih!

----------------------------------------TAMAT-------------------------------------------------


Juling ke hape pakcik yang hobi dia menyorok belakang jambatan tuuu???






No comments:

Post a Comment