MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 8, 2012

SLEEP PARALYSIS

Harini datang opis dah macam OT hari sabtu..senyap sunyi...orang yang selalu memeriahkan majlis tiap tiap pagi semua amek Annual Leave...Aku je tak mau apply sebab cuti aku cume tinggal 2hari...Nak simpan buat raya...Boleh cuti lama sikit...Syok syok.....

Seperti biasa la kalau opis dah tak ramai orang serta merta perasaan malas mesti ada.....Bak kata Abg Nazim(executive aku) yang selalu terkena virus percakapan aku ni.."Ina, mood abg lari 100meter lari berpagar la....tak larat abg nak kejar"

Waktu waktu nih la mengantuk yang amat sangat sampai menaip pon mata da berkelip kelip..Mengantok mengalah kan kena jaga anak tengah malam...

Tepat 12.30tengahari waktu lunch....Aku terus amek kunci kereta then memecut jalan menuju ke surau....
Tak pikir lain da...Ingat nak tidur je....Set alarm pukul 2petang....Lame siottt niat aku nak tidur tu....Dasyat ko naaa.....

Tak silap aku pukul 13.30 terjaga...tengok sekeliling memamg tak ada orang turun lagi.Tapi waktu macamni dah ada orang memenuhi setiap sudut untuk merehat kan badan.....Aku apa lagi..sambung la tidur....Alarm tak bunyik lagi kan....

Tiba tiba aku rasa ada something tindih aku....memang sangt berat time tuh...Aku rasa nak menangis pon ada....Takot sioot...Aku baca la....Time tuh aku tak Pikir lain....Hantu je laaa..hahahahha

Aku teringat ada membe opis hantar email kat aku....Email yang aku baca ni same apa yang aku alami td....
Sebenarnya aku kene "SLEEP PARALYSIS"...Nak taw?Meh aku habaq kat korang oke...

Korang baca la dekat  SINI....Aku search kat Encik Google..then jumpe..Korang baca la sendiri yee...

                          ------------------TAMAT---------------------

p/s : Lain kali jangan nak tidur lama sangat oke..:)





No comments:

Post a Comment