MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 5, 2013

Mr Nuffnang (^_^)

Assalamualaikum W.B.T...Selamat pagi KawanII!! Korang mseti tengah sibuk shopping kn?kn?kn?Aku...masih berkhidmat untuk company..huhuhu...Takpela....disebabkan baru 3 bulan aku sertai company ni...so, tak ada la cuti cutian ni...hohoho....Tapi boss aku sibuk nau suruh aku ambil cuti sampai seminggu...Gilerrrr ke hape??Koyak la aku next month....UNPAID wooo....Rabak rabak.....Lastly aku terpaksaa juga ambil cuti 2 Hari.....koyakkkk jugak!!!Aiyooo.....

Bercerita pasal Duit....Baru seminggu aku macam rajin nak sapu "Sawang" yang ada kat blog aku ni...rupaIInya aku dah menabung sikit dengan "Mr Nuffnang"..Walaupun tak banyak tapi aku sangat excited....Kowang yang dah lama bergiat aktif ni...Mintal tolong la ajarII aku...Aku budak baru belajar....
KitaII semua kawan kan?


Yeahh!!aku sedang menabung....Excited!!
Thanks Kawan!!..

(^_^)

No comments:

Post a Comment