MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 18, 2013

Counting The Day(^_^)

Assalamualikum kawanII...
Sihat Semuanya??

Hari berganti hari, bulan berganti bulan...rupaIInya sudah mengikat tali pertunangan dengan "Encek Tunang"
Eh sekejap je rasa...tanpa sedar...ada masa 6bulan je lagi aku nak prepare semua..harap ape yang aku plan dalam kepala otak aku ni terlaksana....kalau boleh aku nak buat semua dari hasil tangan aku..tapi aku rasa aku tak mampu..Aku perlukan kawanII yang sedia & sudi bantu aku...Ada ke??MudahIIan adala ye...:)

Tarikh keramat dah decide..tinggal nak confirm je dari pihak aku & pihak "Encek Tunang".
KawanII yang nak bagi suggestion ke...nak jadi wedding planner aku ke...jangan malu jangan segan..


Antara planning yang ada lam kepala otak aku ni...hihihi
Okey bye kawanII..

No comments:

Post a Comment