MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 12, 2011

KERJA KERJA N KERJA....

Assalamualaikum......
bukak la pintu....
Datang nk buka pose....
ad sape2 nk join x??
hahahah.....

hai bertemu lg dalam rancangan......
" BLOG AKU BERSAWANG"
ahaks!!

hyooi...aku RINZZ A...Panggil je Sherina
masih ingt lagi......tp..aku xdela sefemes blogger2 yang lain....
kekadang jelez tgk cik2 blogger yang ghajin menghupdate....
tp aku sangat malas...
motiff???xfham kn pe aku ckp nih.....:)

entry kali ni.....
bertajuk......KERJA KERJA N KERJA....
cehhhh......xd la workaholic sangat aku nih.....
saje je nk gempak....
tapi...sejak aku da kerja ni....
mmg masa yang ad pon xcukup.....
tdow xcukup.....makan xcukup(hahah..mmg la bulan POSE kot....)
pe lg xcukup ea??idea2..tulunnn........

tapi dalam masa yg sama aku sangat jelez bile dapat tahu
membe2 yang lain dapat sambong study...ermmm....
mungkin bukan rezki saya lagi...
tp aku mmg nak sangat sambong study....
rinduuuu nk jd student balik.....

ha!!!!sambong lg la pasni......
nk wat keje lg...dadaaaaa....
love u lorrhh!!




p/s : kerja pai jd tengkorak.....

No comments:

Post a Comment