MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

dinner~~theme of "BALLROOM" part I

Assalamualaikum!!!
entry kali ini saya nk hupdate bout dinner!!
DINNER..seronok kn dengar perkataan tuh??
bagi saya mmg sangat seronok..bukan setakat seronok,tp beronok..hahaha

Dinner ni dianjurkan oleh kelab kami "PAKU"
(Kelab Pencinta Alam Kolej Uniti)
bunyi kelab tuh tak adalah pelik sangat kn??huhu

tema untuk dinner ni buat saya sangat2 suka...
tema "BALLROOM"
wooww!!!

ni dy pic ketika dinner..heh!!
yang penting tgk saya dulu....oke ke tak...:)

saya..:)))

"Encek Ashrof"

saya bergandingan bersama "Encek Ashrof"

haaa....tapi ni je pic baru dapat...
credit untuk cameraman dinner...
thanks manyak2 okei....

nk tgk pic lain kita sambong DINNER part II
:))) OKE DAAAA...

2 comments:

  1. amoih..comelnye...ada apa2 ke? ehem2...haha

    ReplyDelete
  2. ada apa2????haahaha...of course..ayat blagak x??hehehe

    ReplyDelete