MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010

ohhooooiiiiiii!!!!!

assalamualaikum......hai2....aku masih baru lg ni...byk bnd lg nk kne blaja...mcm sonok plk blog ne kn??tempat aku nk luah pasaan...huhuhu...ermm...pe lg aku nk bebel ni ea....xd kot...yang penting kat cni....saya orang bru di sini......yiiihaaaaa!!!!daaaa.....:D


                                                    wajah blogger terbaru..hikhikhik


bersamaan 08 dis 2010....ak jd bodyguard akk aku kot...dr pg pai ptg teman dy g andam....try bju...huhu...nk kawen kn...pnt 2 xley nk ckp pe la....sgt3 pnt.....tp nk wat cmne...da tue mmg tugas aku sbg adk yang terbaik....hahaha...(bangga btol)

1 comment:

  1. sherin . . haha . . .
    ske2 . .lalala~~~
    follow along lik . . .

    ReplyDelete