MY ANNYVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 13, 2012

3 IN 1


Salam Jumaat...... 

Nama pon blog "bersawang" memang la sangat bersawang....Dah lama tak update so aku combine la smua yang menarik dalam entry kali ni..... 




24 June 2012 



Game netball inter-company....aku salah seorang player yang terpilih....nak kata aktif sport,tak ada la sangat...tak kan la tak main game pape..sebulan RM2 tuh kene labur untuk 'sport club' kt company yang aku keje nih...."Megasteel Sdn Bhd".. Sebenarnya aku reserve je...dapat main sikit sikit jeee...tapi yang penting team aku dpt Champion!!terbaik la!!Majulah Sukan Untuk Megasteel......:)


 Actually, company aku hantar 2 team...


 Ni la team yang sebenar....."Mega A"


-Champion-



29 June 2012
Karaoke Competition Inter-department....ahhhaaa!!! sport club lagi.....Pagi keje macam biasa.....tap tap tap tekan keyboard tak bernti...cehhh padahal dok praktis tok karaoke petang tuh....Pas lunch siap siap turun pegi surau....prepare la sikit sikit...Then meluncur laju menaiki Roket putih Bernombor plat "WPS 673".Sampai juga di Admin Building....Time tu da seram sejuk je....Aku sebenarnye duet dengan kaka opis nih....Kak Jue gerangannya...perfome lagu ape?haaaa rahsia la.....peringkst saringan...Alhamdulillah....lepas pon....Stanby untuk mlm pulak....Final! Lalalalalalala....lagu "Nirmala" kami persembahkan....Judges Jaafar Onn tahu!Jangan main taw!!Saingan semua sangat hebat....Result.....Aku dan pasangan duet hanya dapat no.5 je....Neway Alhamdulillah......



 Pemenang ke-5 :)

 Pasangan duet jugak...


Champion kat tengah2 tuh..

 Ni diaaaaa.....Jaafar Onn..

Juri jemputan jugak...Liza





03 July 2012
Hari paling menyedihkan bagi aku dan keluarga serta sanak saudara.....Hari sebelum tu aku da rasa tak sedap hati sebab kakak ad menyampaikan sesuatu....."bapak da ckp bukan bukan"...bapak aku seminggu terlantar tak boleh bangon n jalan...da 3 hari emak ckp bapak tak makan...Pagi tu aku keje la macam biase dalam tak sedap hati tu...tengahari suhu badan aku naik mendadak...demam...pegi klinik amek MC....Sampai rumah makan ubat terus tido....Malam lepas maghrib kakak ajak pegi bandar.Nak beli susu "Alpha Lipid" untuk bapak sebab bapak da tak mau makan....Belum sempat sampai rumah,abang telepon suruh balik cepat..Abang cakap bapak dah nazak....Ya Allah...Sampai rumah......Innalillah......Allah lebih sayangkan bapak....Walaupun kami amat menyayangi bapak....Sampai bila-bila......InsyaAllah kita jumpe lagi... :'(

No comments:

Post a Comment